FAQs - aplikacija
Ali lahko BikeTrax uporabljam na več Smart napravah hkrati?
Da, napravo BikeTrax lahko brez težav uporabljate na več pametnih telefonih
Na vsakem dodatnem pametnem telefonu ali tabličnem računalniku se samo prijavite v aplikacijo z istimi uporabniškimi podatki, ki ste jih uporabili za prvotno namestitev naprave BikeTrax
Na vsaki napravi lahko nato vidite in upravljate napravo BikeTrax.
Želite svoj BikeTrax deliti z drugim uporabnikom (računom)?
Svojo napravo BikeTrax lahko delite tudi z drugimi ljudmi.
Predpogoj je, da ima oseba tudi uporabniški račun PowUnity.
Kako to natančno deluje, si lahko ogledate tu v članku "Share BikeTrax".
Svoj sistem BikeTrax bi rad delil z drugim uporabnikom, da bi lahko videl moje poti in lokacijo.
Du kannst Deinen BikeTrax mit einem anderen Nutzer teilen.
Če želite deliti napravo BikeTrax, ravnajte, kot sledi:
- odprite aplikacijo PowUnity
- izberite tri črte v zgornjem levem kotu, da odprete meni.
- z zobatim kolescem poleg imena sledilnika v nastavitvah BikeTrax.
- Zdaj izberite "Share BikeTrax" in vnesite e-poštni naslov, s katerim je drugi uporabnik registriran v PowUnity.
- Drugi uporabnik prejme e-poštno sporočilo s povezavo, ki jo lahko izbere prek pametnega telefona. BikeTrax se nato prikaže v njihovi aplikaciji.
Delite odstranite:
- odprite aplikacijo PowUnity
- izberite tri črte v zgornjem levem kotu, da odprete meni.
- z zobatim kolescem poleg imena sledilnika v nastavitvah BikeTrax.
- pod "Share BikeTrax" izberite uporabnika, ki ga želite izbrisati.
- zdaj potrdite z "izbriši" in drugi uporabnik ne bo več videl vašega sistema BikeTrax.
Vozilo BikeTrax je bilo že registrirano in ga ni mogoče dodati v moj račun. Kaj naj storim?
Iz varnostnih razlogov je lahko naprava BikeTrax povezana le z enim računom naenkrat. Če je naprava BikeTrax že registrirana, se obrnite na prejšnjega lastnika ali prodajalca koles, da lahko odstrani napravo BikeTrax s svojega računa.
Ko to storite, lahko preprosto dodate BikeTrax v svoj račun.
Ne poznate prejšnjega lastnika? Ni problema, obrnite se na našo ekipo za podporo in z veseljem vam bomo pomagali.
Pošljite nam dokazilo o nakupu in fotografijo sledilne naprave z identifikacijsko oznako BikeTrax (najdete jo na nalepki na priključnem kablu).
Kliknite tukaj za kontaktni obrazec: PowUnity Support.
Ali obstaja tudi namizna ali spletna različica aplikacije PowUnity APP?
Da, našo spletno aplikacijo najdete na naslednjem naslovu URL.
Prijavite se z enakimi podatki kot v aplikaciji za pametni telefon:
https://app.powunity.com/
Kako lahko obstoječi račun namestim v nov mobilni telefon ali pametni telefon?
Če preidete na nov mobilni telefon, preprosto namestite aplikacijo v novo napravo in se prijavite z običajnimi uporabniškimi podatki.
Vsi vaši podatki in nastavitve bodo na voljo tudi v novi napravi.
Težave s prijavo?
Če je bila aplikacija nameščena z varnostno kopijo, lahko včasih pride do težav pri prijavi.
V tem primeru preprosto odstranite aplikacijo, znova zaženite pametni telefon in znova namestite aplikacijo - potem bo vse delovalo brez težav!
Kako lahko vključim ali izključim varovanje svojega kolesa?
Če želite zavarovati kolo, v aplikaciji preprosto tapnite simbol za zaklepanje. S ponovnim tapom simbola zaklepanje deaktivirate. Barve simbola označujejo trenutno stanje:
- Modra (odprta ključavnica): Vaše kolo trenutno ni zaščiteno in ob premikanju se ne sproži alarm.
- Zelena (zaprta ključavnica): Vaše kolo je zavarovano! V primeru kakršnega koli premikanja boste takoj prejeli alarm na pametnem telefonu.
- Red: Alarm se je sprožil - vaše kolo je lahko v nevarnosti!
Kdaj se pot začne prikazovati v pogledu poti?
Prevožena razdalja se prikaže v prikazu poti, če traja več kot 5 minut in če je prevožena razdalja daljša od 500 metrov.